Projekt nr WND-RPLD.04.02-00-00-006/08 „System Informacji o Terenie dla Miasta Łodzi - Faza IX"
został realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne – Działanie IV.2 E-usługi publiczne
Zgodnie z Uchwałą Nr 1456/08 oraz 1814/08 Zarządu Województwa Łódzkiego Projekt otrzymał dofinansowanie 29,16% wydatków kwalifikowanych. Umowa o dofinansowanie Nr UDA-RPLD.04.02-00-00-006/08-00 została podpisana w dniu 22 stycznia 2009r. pomiędzy Województwem Łódzki i Miastem Łódź.
W wyniku podjęcia w dniu 19 grudnia 2011 r. przez Zarząd Województwa Łódzkiego Uchwały Nr 2238/11 o podniesieniu dofinansowania z kwoty 9 856 080,00 PLN do 16 591 212,22 PLN został podpisany w dniu 29 grudnia 2011r. Aneks nr UDA-RPLD.04.02-00-00-006/08-02.
Jednostka realizująca projekt: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi a od dnia 1 listopada 2011r. zgodnie z Uchwałą NR XIX/350/2011 RADY MIEJSKIEJ W ŁODZI z dnia 31 sierpnia 2011 r. Łódzki Ośrodek Geodezji (ŁOG)
wyrównanie dysproporcji w zakresie dostępu i wykorzystania technologii informacyjnych na terenie województwa łódzkiego
poprawa efektywności pracy administracji poprzez tworzenie publicznych rejestrów referencyjnych, w tym geograficznych systemów informacji przestrzennej
Przedmiotem projektu jest budowa baz danych wraz z dostawą serwerów, aplikacji oraz narzędzi informatycznych, których celem będzie efektywne stosowanie informacji przestrzennej oraz integracja baz danych niezbędnych do zarządzania miastem. Do postaci elektronicznej zostało pozyskane, zaktualizowane i przetworzone 5723 ha powierzchni Łodzi. Jest to zamknięcie przedsięwzięcia realizowanego przez Miasto Łódź od 2001 roku.
usprawnienie dostępu do danych przestrzennych oraz ich wymiany pomiędzy instytucjami i podmiotami
budowa środowiska do przechowywania, aktualizacji i udostępniania referencyjnych baz danych
Realizacja IX fazy projektu jest kolejnym etapem, który pozwolił objąć swoim zasięgiem cały obszar miasta oraz zamknięciem przedsięwzięcia realizowanego przez Miasto Łódź od 2001 roku
Opracowanie baz danych ewidencji i mapy numerycznej Etap I-IV dla 50 obrębów
Dostawa 1 B-06, B-08, B-12, B-17, B-19, B-42, B-52, G-10, P-08, P-28
Dostawa 2 B-05, B-13, B-15, B-27, B-33, B-34, B-41, B-43, B-44, P-29
Dostawa 3 B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30
Dostawa 4 B-11, B-21, B-22, B-23, B-24, G-01, P-07, P-17, P-18, P-27
Dostawa 4 B-07, B-09, B-16, B-25, B-26, B-29, B-40, B-45, B-49, B-50
Etap I Dostawa baz danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza przygotowawcza
1. modernizacja ewidencji gruntów - prace wstępne:
zebranie istniejących danych, w tym danych państwowego zasobu geodezyjno – kartograficznego(PZGiK)
wywiad terenowy (w oparciu o mapę zasadniczą miasta Łodzi)
2. race przygotowawcze do czynności obejmujących:
pomiary uzupełniające
ustalenie stanu prawnego nieruchomości i przebiegu ich granic
rozliczenie przebiegu linii rozgraniczających ulice
aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów
obliczenie powierzchni nieruchomości, działek ewidencyjnych oraz konturów klasyfikacyjnych i użytków gruntowych
aktualizacja stanu władania i uzupełnienie danych o podmiotach ewidencyjnych i władających oraz ich adresach i danych własnościowych o budynkach i lokalach.
sporządzenie wydruków z bazy numerycznej nieruchomości z numeracją działek, punktów granicznych oraz obrysami budynków
Okres realizacji: od 01 sierpnia 2009 do 08 kwietnia 2011
Etap II Dostawa bazy danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta
1. opracowanie bazy mapy numerycznej w Geo-Info
2. zeskanowanie i włączenie danych rastrowych do bazy Geo-Info
Okres realizacji: od dnia 01 sierpnia 2009 do 06 grudnia 2011
Etap III Dostawa baz danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza realizacji
1. aktualizacja stanu władania i uzupełnienie danych o podmiotach ewidencyjnych i władających oraz ich adresach i danych własnościowych o budynkach i lokalach
2. sporządzenie wydruków z bazy numerycznej nieruchomości z numeracją działek, punktów granicznych oraz obrysami budynków.
3. zakończenie opracowań linii rozgraniczających ulice.
4. wywiad terenowy do pozyskania danych o budynkach i lokalach (wypełnienie karty budynku i lokalu).
5. pomiar budynków nowopowstałych i tych dla których brak możliwości określenia współrzędnych
6. opracowanie ewidencyjnej treści mapy numerycznej
7. zeskanowanie i włączenie danych rastrowych do bazy Geo-Info.
8. prace kameralne i obliczeniowe związane z rejestrem budynków i lokali oraz ustaleniem właścicieli, władających i informacji ich danych osobowych.
9. przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wyłożenia
Okres realizacji: od dnia 01 maja 2010 – 08 lipca 2011
Etap IV Zakup usług weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych
1. wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego
przygotowanie materiałów technicznych do rozpatrzenia wniosków i zastrzeżeń stron i ogłoszeniu przez starostę informacji o uprawomocnieniu projektu operatu opisowo-kartograficznego
zakończenie prac aktualizacyjnych baz danych opisowych i graficznych
wszystkie osoby zainteresowane sprawdzeniem danych obejmujących: rejestr gruntów; rejestr budynków; rejestr lokali; mapa ewidencji gruntów miały możliwość zapoznania się z odpowiednimi danymi ewidencyjnymi oraz zgłoszenia do nich uwag
WYŁOŻENIE 1 w terminie 30 lipca do 19 sierpnia 2010
dla obrębów B-06, B-08, B-12, B-17, B-19, B-42, B-52, G-10, P-08, P-28
WYŁOŻENIE 2 w terminie 2 listopada do 23 listopada 2010
dla obrębów B-05, B-13, B-15, B-27, B-33, B-34, B-41, B-43, B-44, P-29
WYŁOŻENIE 3 w terminie 14 marca do 1 kwietnia 2011
dla obrębów B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30
WYŁOŻENIE 4 w terminie 27 czerwca do 15 lipca 2011
dla obrębów B-11, B-21, B-22, B-23, B-24, G-01, P-07, P-17, P-18, P-27
WYŁOŻENIE 5 w terminie 27 lipca do 17 sierpnia 2011
dla obrębów B-07, B-09, B-16, B-25, B-26, B-29, B-40, B-45, B-49, B-50
2. przygotowanie ostateczne dokumentacji
sporządzenie elektronicznego operatu technicznego i operatu opisowo-kartograficznego
przygotowanie operatu do ostatecznego odbioru
przygotowanie do Obwieszczenia Prezydenta m. Łodzi o ustaleniu standardu technicznego
Okres realizacji: od dnia 01 lipca 2010 – 28 października 2011
Etap V Dostawa platformy udostępniania danych umożliwiającej dostęp do elektronicznych usług publicznych wraz z serwerami i oprogramowaniem
W wyniku realizacji projektu zostały udostępnione zasoby elektroniczne baz danych z informacjami opisowymi i przestrzennymi dla obszaru całego miasta, umożliwiające użytkownikom wykorzystanie ich poprzez kontakt z Urzędem Miasta Łodzi na platformie elektronicznej w następującym zakresie:
Prezentacja numerycznej mapy miasta podmiotom gospodarczym i instytucjom w celu realizacji zadań własnych.
Zakres danych prezentowanych obejmuje dane dotyczące uzbrojenia technicznego terenu (nadziemne, naziemne i podziemne przewody i urządzenia wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne, telekomunikacyjne, elektroenergetyczne i inne, z wyłączeniem urządzeń melioracji szczegółowych, a także podziemne budowle m.in. tunele, przejścia, parkingi, zbiorniki itp.) i wykorzystuje do tego celu georeferencyjne bazy danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, takie jak Ewidencja Gruntów i Budynków i Mapa Zasadnicza. Rozwiązanie uwzględnia istniejącą infrastrukturę techniczną, organizacyjną i prawną umożliwiającą wprowadzanie, integrację, aktualizację i udostępnianie danych dotyczących obszaru całego miasta.
Komunikacja osób niepełnosprawnych z urzędem poprzez elektroniczny dostęp do informacji zawartych w bazach danych
Elektroniczny dostęp do informacji zawartych w bazach danych dla osób niepełnosprawnych jest realizowany poprzez zaprojektowanie i stworzenie nowej strony internetowej, która w sposób przyjazny, wygodny w obsłudze, przejrzysty i funkcjonalny zapewnia dostęp grupom osób niepełnosprawnych
Udostępniania informacji o mieście na urządzenia mobilne w celach turystycznych
Podstawową systemu jest aktualna informacja przekazywana przez system oraz powszechny i bezpłatny dostęp zarówno przez strony WWW, a przede wszystkim możliwość skorzystania z informacji na urządzeniach mobilnych.
Dostawa, w tym instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego dla baz danych
Serwer typ I szt.2
Serwer typ II szt.2
Macierz szt.1
Przełączniki konwergentne (SAN) szt.2
System Zarządzania
VW Ware szt.8
Vcenterszt.1
Obudowa serwerowa
Dysk flash szt.5
Dyski SAS szt.62
Dyski NL-SAS szt.16
Biblioteka szt.1
Upsy z bateriami
Szafy szt.3
TSM EE szt.8
TSM datbae szt.6
Zabezpieczenia szt.2
Rdzeniowe szt.2
Dyski flash szt.5
Okres realizacji: od 01 sierpnia 2009 – 30 grudnia 2011
Kalendarium prac
2011.12.30 Zakończenie realizacji Projektu
2011.12.30 Zakończenie realizacji Etapu V Dostawa platformy udostępniania danych umożliwiającej dostęp do elektronicznych usług publicznych wraz z serwerami i oprogramowaniem
2011.12.09 Dostawa V-2Modyfikacje aplikacji EGBIL
2011.12.06 Dostawa II-10 Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta dla obrębów:
B-07, B-09, B-16, B-25, B-26, B-29, B-40, B-45, B-49, B-50 w aplikacji Geo-Info w układzie 2000
2011.11.29 Dostawa V-14 System informacji turystycznej
2011.11.18 Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego dla baz danych
2011.11.17 Dostawa V-3 Aplikacja off-line
2011.11.17 Dostawa V-9 Modyfikacja aplikacji GEO-INFO V Mapa
2011.11. 03 Dostawa IV-5 Usługi weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych dla obrębów B-07, B-09, B-16, B-25, B-26, B-29, B-40, B-45, B-49, B-50
2011.10.31 Dostawa II-09 Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta dla obrębów:
B-11, B-21, B-22, B-23, B-24, G-01, P-07, P-17, P-18, P-27 w aplikacji Geo-Info w układzie 2000
2011.09.26 Dostawa IV-4 Usługi weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych dla obrębów B-11, B-21, B-22, B-23, B-24, G-01, P-07, P-17, P-18, P-27
2011.09.2011 została podpisana UMOWA NR OG.272/30/2011 w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego dla baz danych
2011.07.20 Dostawa II-08Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta dla obrębów:
B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30 w aplikacji Geo-Info w układzie 2000
2011.07. 08 Dostawa III-5Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza realizacji dla obrębów B-07, B-09, B-16, B-25, B-26, B-29, B-40, B-45, B-49, B-50 w aplikacji EGBIL w układzie 2000 w układzie 2000
2011.06.09 Dostawa IV-3 Usługi weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych dla obrębów B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30
2011-05-31 Dostawa V-12 Modyfikacje Portalu GIS
2011.05.27 Dostawa III-4Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza realizacji dla obrębów B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30 w aplikacji EGBIL w układzie 2000
2011.03.30 Dostawa II-07Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta dla obrębów B-05, B-13, B-15, B-27, B-33, B-34, B-41, B-43, B-44, P-29 w aplikacji Geo-Info w układzie 2000
2011.03.21 Dostawa I-5 Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza przygotowawcza dla obrębów B-07, B-09, B-16, B-25, B-26, B-29, B-40, B-45, B-49, B-50
2011.02.28 Dostawa III-3 Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza realizacji dla obrębów B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30 w aplikacji EGBIL w układzie 2000
2011.02.22 Dostawa IV-2 Usługi weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych dla obrębów B-05, B-13, B-15, B-27, B-33, B-34, B-41, B-43, B-44, P-29
2011.02.21 Dostawa I-4Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza przygotowawcza dla obrębów B-11, B-21, B-22, B-23, B-24, G-01, P-07, P-17, P-18, P-27
2010.12. 21 Dostawa I-3 Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza przygotowawcza dla obrębów B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30
2010.12.09 Dostawa II-06 Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta dla obrębów:
B-06, B-08, B-12, B-17, B-19, B-42, B-52, G-10, P-08, P-28 w aplikacji Geo-Info w układzie 2000
2010.11.24 Dostawa IV-1Usługi weryfikacji, synchronizacji i integracji baz danych opisowych i graficznych dla obrębów B-06, B-08, B-12, B-17, B-19, B-42, B-52, G-10, P-08, P-28
2010.11.17 Dostawa V-5 przeglądarka GEO-INFO V i.Net
2010.11.03 Dostawa V-13 Modyfikacje systemu obsługi punktów adresowych (EPA)
2010.10.13 Dostawa III-2 Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza realizacji dla obrębów B-05, B-13, B-15, B-27, B-33, B-34, B-41, B-43, B-44, P-29 w aplikacji EGBIL w układzie 2000
2010.09.07 Dostawa II-05Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta prace wstępne dla obrębów B-07, B-09, B-16, B-25, B-26, B-29, B-40, B-45, B-49, B-50 w aplikacji Geo-Info w układzie ŁAM
2010.07.21 Dostawa I-2 Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza przygotowawcza dla obrębów B-05, B-13, B-15, B-27, B-33, B-34, B-41, B-43, B-44, P-30
2010.07.19 Dostawa III-1 Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza realizacji dla obrębów B-06, B-08, B-12, B-17, B-19, B-42, B-52, G-10, P-08, P-28 w aplikacji EGBIL w układzie 2000
2010.06.08 Dostawa II-04 Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta prace wstępne dla obrębów B-11, B-21, B-22, B-23, B-24, G-01, P-07, P-17, P-18, P-27 w aplikacji Geo-Info w układzie ŁAM
2010.05.20 Dostawa II-03 Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta prace wstępne dla obrębów B-10, B-14, B-18, B-20, B-28, B-53, G-02, P-20, P-26, P-30 w aplikacji Geo-Info w układzie ŁAM
2010.05.19 Dostawa V-7 Modyfikacja aplikacji GEO-INFO V Ośrodek
2010.05.10 Dostawa I-1Baza danych warstwy opisowej ewidencji gruntów faza przygotowawcza dla obrębów B-06, B-08, B-12, B-17, B-19, B-42, B-52, G-10, P-08, P-28
2010.04.14 Dostawa V-1 Przeglądarka EGBIL
2010-03-12 Dostawa V-6 Modyfikacja aplikacji GEO-INFO V Ośrodek
2010.02.26 Dostawa V-11 serwis www cz.2
2009.12.08 Dostawa V-4 przeglądarka GEO-INFO V i.Net
2009.12.07 Dostawa II-01 Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta prace wstępne dla obrębów B-06, B-08, B-12, B-17, B-19, B-42, B-52, G-10, P-08, P-28 w aplikacji Geo-Info w układzie ŁAM
2009.12.07 Dostawa II-02 Baza danych warstwy graficznej numerycznej mapy miasta prace wstępne dla obrębów B-05, B-13, B-15, B-27, B-33, B-34, B-41, B-43, B-44, P-29 w aplikacji Geo-Info w układzie ŁAM
2009.11.30 Dostawa V-8 modyfikacja POD
2009.10. 30 Dostawa V-10 serwis www cz.1
29.07.2009 r. została podpisana Umowa Nr OG.343/5/1/2009 obejmująca Etapy I-IV w zakresie dostaw baz danych w ramach SIT dla miasta Łodzi – faza IX obejmująca ewidencje gruntów, budynków i lokali oraz numeryczną mapę zasadniczą dla 50 obrębów oraz Etap V obejmujący oprogramowanie wraz z platformą udostępniania (wymiany) danych
16.07.2009 została podpisana Umowa Nr OG.343/5/2/2009 obejmująca usługi zarządzania i promocji projektu
04.03 2009 r. została podpisana Umowa Nr OG.343/11/1/2009 na dostawę sprzętu komputerowego
19.02.2009 publikacja wstępnego ogłoszenia informacyjnego (nr 2009/S 34-049596) na dostawy baz danych w ramach SIT dla miasta Łodzi – faza IX z serwerami i oprogramowaniem wraz z platformą udostępniania (wymiany) danych umożliwiającą dostęp do elektronicznych usług publicznych
Opis organizacji wdrażania projektu
Gmina – Miasto Łódź jako beneficjent przygotowując przedsięwzięcie do realizacji miało wybraną metodykę zarządzania, która zapewniła zdolność organizacyjną do wdrożenia i eksploatacji projektu.
Jednostka realizująca projekt - Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, na podstawie Zarządzenia Nr 2838/V/09 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 16 lutego 2009 r.) od dnia 1 listopada 2011 r. zgodnie z Uchwałą NR XIX/350/2011 RADY MIEJSKIEJ W ŁODZI z dnia 31 sierpnia 2011 r. Miejski Ośrodek Geodezji i Kartograficznej w Łodzi (MODGiK) otrzymał nazwę Łódzki Ośrodek Geodezji (ŁOG).
Realizacja projektu została powierzona Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi Panu Janowi Schnerchowi wraz z pełnomocnictwem do udzielania dalszych pełnomocnictw do reprezentowania Miasta Łodzi, na czas trwania projektu i wykonywania obowiązków Dyrektora (Zarządzenie nr 2837/V/09 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 16 lutego 2009r.)
Dla zapewnienia prawidłowej realizacji projektu została wyznaczona:
komórka organizacyjna odpowiedzialna za obsługę księgową, a także osobę, której powierzono funkcję Głównego Księgowego - Pani Barbara Post – Głównemu Księgowemu Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi
komórka organizacyjna odpowiedzialna za monitoring - Biuro Partnerstwa i Funduszy Urzędu Miasta Łodzi
komórka organizacyjna odpowiedzialna za nadzór merytoryczny - Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji Urzędu Miasta Łodzi
Ośrodek jako jednostka odpowiedzialna za realizację projektu posiada niezbędne doświadczenie oraz zasoby, które pozwoliły prawidłowo zarządzać projektem.
Dyrektor w celu prawidłowej realizacji projektu wydał:
ZARZĄDZENIE NR 45/2009 z dnia 30 lipca 2009 r. w sprawie zatwierdzenia „Podręcznika wewnętrznych procedur zarządzania i kontroli dla Projektu
ZARZĄDZENIE NR 46 /2009 z dnia 30 lipca 2009 r. w sprawie wyznaczenia Kierownika Projektu oraz powołania zespołu realizującego projekt
ZARZĄDZENIE NR 57 /2009 z dnia 7 października 2009 r. w sprawie powołania Komisji Odbioru Dostaw
ZARZĄDZENIE NR 58 /2009 z dnia 21 października 2009 roku w sprawie przeprowadzenia technicznej kontroli całości dokumentacji dotyczącej modernizacji ewidencji gruntów, założenia ewidencji budynków i lokali położonych w granicach administracyjnych miasta Łodzi
ZARZĄDZENIE NR 59 /2009 z dnia 21 października 2009 r. sprawie: ustalenia struktury i organizacji projektu
Na podstawie ww. dokumentów został powołany:
Pan Dariusz Kwapisz Zastępcę Dyrektora ds. Informatycznych MODGiK-u na Kierownika Projektu.
Pani Edyta Majer - Kierownika Zespołu Aktualizacji Zasobu i Wdrożeń na Zastępcę Kierownika Projektu
Zespół Ekspertów, w składzie:
Jerzy Niewiadomski Główny Specjalista
Krystyna Zaręba P.O. Kierownika Działu Strategii, Projektów i Kontroli
Elżbieta Kaźmierczak -Kośka Kierownik Działu Ewidencji Gruntów i Budynków
Zespół Zamawiającego, w składzie:
I. Inspektorzy Nadzoru
Wiesław Zimniak
Zofia Podkowiak
Urszula Świtała
Bożenna Piotrowska
Edyta Nowicka
Łukasz Jadczak
Jacek Kaczyński
II. Zespół ds. technicznej kontroli prac geodezyjnych i kartograficznych, w składzie:
Krystyna Zaręba
Elżbieta Kaźmierczak – Kośka
Barbara Szczepanik
Urszula Marciniak
Anna Kukuła
Leszek Rogulski
Alicja Górniak-Appel
Leonard Pira
Kinga Pikulińska
Elżbieta Rawicka
Grzegorz Korzela
Izabela Pawłowska
III. Zespół Prac Informatycznych
Paweł Wilczak
Iza Pawłowska
Konrad Malarczyk
Adam Surma
Magdalena Szrajber-Urbańska
Edyta Nowicka
Przemysław Gruszecki
Jacek Tarka
Marzena Marciniak
Edyta Kraśnicka
Biuro Projektu Zamawiającego, pracowało w składzie:
Magdalena Wrona Szef Biura Projektu
Anna Głowinkowska Starszy Inspektor
Anna Terlecka Inspektor
Urszula Majewska Starsza Księgowa
Wykonawcy projektu
Dostawa baz danych w ramach Systemu Informacji o Terenie dla miasta Łodzi – faza IX z serwerami i oprogramowaniem wraz z platformą udostępniania (wymiany) danych umożliwiającą dostęp do elektronicznych usług publicznych została zrealizowana w ramach 3 części
Część I
obejmująca Etapy I-IV w zakresie dostaw baz danych w ramach SIT dla miasta Łodzi – faza IX obejmująca ewidencje gruntów, budynków i lokali oraz numeryczną mapę zasadniczą dla 50 obrębów oraz Etap V obejmujący oprogramowanie wraz z platformą udostępniania (wymiany) danych
Wykonawca Konsorcjum przedsiębiorstw występujących wspólnie :
Sygnity Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, 02-486 Warszawa Aleje Jerozolimskie 180
Miejskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne Spółka z o.o. z siedzibą w Łodzi, 90-606 Łódź przy ul. 6 Sierpnia 5
SYSTHERM INFO Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-542 Poznań przy ul. Janickiego {Wiepofama}
UMOWA NR OG.343/5/1/2009 zawarta w dniu 29 lipca 2009 r.
Część II
obejmująca ETAP V, w zakresie dostawy platformy udostępniania danych (z opcją wymiany danych) umożliwiającej dostęp do elektronicznych usług publicznych
Wykonawca Konsorcjum wykonawców występujących wspólnie :
BLUENET Spółka z o.o. 91-341 Łódź ul. Pojezierska 90
SEVENET S.A.Gdańsk ul. Galaktyczna 30A
UMOWA NR OG.272/30/2011 zawarta w dniu 21 września 2011 r.
UMOWA NR OG.343/11/1/2009 na dostawę sprzętu komputerowego zawarta w dniu 4 marca 2009 r.
Część III
obejmująca usługi zarządzania i promocji projektu
Wykonawca Konsorcjum wykonawców występujących wspólnie :
Krzysztof Fudała zamieszkały w Wódce, ul. Pszeniczna 49 92-701 Wódka
Magdalena Wrona zamieszkała w Łodzi przy ul. J. Elsnera 11 m 132
UMOWA NR OG.343/5/2/2009 zawarta w dniu 16 lipca 2009 r.