Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23 z siedzibą ul. Żeligowskiego 8/10 90-753 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Inspektora w Dziale Koordynacji i Obsługi Technicznej Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych
Wymiar czasu pracy: 1 etat - pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 01 czerwca 2012 roku
Termin składania ofert: 11 czerwca 2012 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%
Warunki pracy na stanowisku:
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o uzgodnienie dokumentacji projektowej,
- sprawdzanie kompletności przekazywanych przez wnioskodawców opracowań projektowych,
- przygotowanie projektów na posiedzenia ZUDP oraz obsługa posiedzeń,
- przygotowanie protokołów uzgodnień oraz wycena opłat za czynności związane z uzgadnianiem dokumentacji projektowej,
- przygotowanie wezwań do usunięcia braków wniosku o uzgodnienie dokumentacji projektowej,
- obsługa interesantów w procesie uzgadniania dokumentacji projektowych,
- prowadzenie kancelarii wpływów i rejestru spraw załatwianych przez dział,
- dbałość o właściwe wykorzystanie sprzętu, oprogramowania i czasu pracy.
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa w zakresie geodezji i kodeksu postępowania administracyjnego,
- minimum roczny staż pracy w jednostce samorządowej,
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej,
- rzetelność, terminowość, dokładność, komunikatywność,
- biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Ms Office (Word, Excel),
- znajomość aplikacji GEO-INFO Ośrodek, Magistrat 2000,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych typu: kserograf, faks.
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
- w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,*
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,*
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,*
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,*
- cv i list motywacyjny.
* Druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście w sekretariacie ŁOG, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor w Dziale Koordynacji i Obsługi Technicznej Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych” na adres: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Żeligowskiego 8/10 90-753 Łódź
Dodatkowe informacje tel.: 0-42 637–50–97
Informację wprowadził(a):
| Konrad Malarczyk (2012-06-01 15:57:15) |
Informację zmodyfikował(a):
| Adam Surma (2019-05-14 10:27:58) |
|