Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Młodszy Geodeta, Geodeta, Starszy Geodeta, Podinspektor, Inspektor lub Starszy Inspektor
uzależnione od wykształcenia i stażu pracy
w Dziale Geodezji
Wymiar czasu pracy: 1 etat-pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 14 marca 2022 roku
Termin składania ofert: 24 marca 2022 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%
Warunki pracy na stanowisku:
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- rozpatrywanie wniosków o podział nieruchomości:
- kompletowanie wymaganych dokumentów w łączności z wnioskodawcą i geodetą uprawnionym
- uzyskanie i analiza opinii urbanistycznych w Wydziale Urbanistyki i Architektury w Departamencie Architektury i Rozwoju UMŁ
- przygotowanie niezbędnych dokumentów do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
- redakcja postanowień i decyzji
- rozpatrywanie wniosków o aktualizację gleboznawczej klasyfikacji gruntów
- przygotowanie i analiza dokumentacji
- redakcja postanowień i decyzji
- rozpatrywanie wniosków o wyłączenie gruntów z produkcji rolnej
- przygotowanie i analiza dokumentacji
- redakcja zaświadczeń i decyzji
- rozpatrywanie wniosków o ustalenie numerów adresowych
- przygotowanie i analiza dokumentacji
- redakcja zawiadomień o ustaleniu numeru adresowego
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji gromadzonej przez Dział Geodezji w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
- współdziałanie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Łódzkiego Ośrodka Geodezji w zakresie zadań realizowanych przez Dział Geodezji
- wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonego, czynności i obowiązków określonych przez przełożonego oraz innych zadań należących do kompetencji Działu Geodezji.
Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019, poz. 1781),
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku geodezja, administracja publiczna, geografia, zarządzanie nieruchomościami,
- bardzo dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz rozporządzeń: w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w sprawie miejscowości, ulic i adresów oraz w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość procedur związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz przepisów prawa w zakresie geodezji, gospodarki nieruchomościami oraz administracji
- umiejętność czytania dokumentacji geodezyjno-prawnej
- umiejętność redagowania pism
- znajomość obsługi komputera
- kreatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej
Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w jednostkach administracji publicznej
- mile widziana znajomość oprogramowania eDOK lub innego oprogramowania do prowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów, Geo-Info, i.adres
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
- w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie *
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;*
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych *
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji *
- cv i list motywacyjny
* Druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście do dnia 24 marca 2022 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Młodszy Geodeta, Geodeta, Starszy Geodeta, Podinspektor, Inspektor, lub Starszy Inspektor w Dziale Geodezji"
na adres: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
Dodatkowe informacje tel. 0-42 272–68–57