www.log.lodz.pl

Uzasadnienie

Ogłoszenie

Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Młodszy Geodeta, Geodeta, Starszy Geodeta, Podinspektor, Inspektor lub Starszy Inspektor
uzależnione od wykształcenia i stażu pracy
w Dziale Geodezji
 
Wymiar czasu pracy: 1 etat-pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 14 marca 2022 roku
Termin składania ofert:  24 marca 2022 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%
 
Warunki pracy na stanowisku: 
  • Praca przy komputerze
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
  • rozpatrywanie wniosków o podział nieruchomości:
    • kompletowanie wymaganych dokumentów w łączności z wnioskodawcą i geodetą uprawnionym
    • uzyskanie i analiza opinii urbanistycznych w Wydziale Urbanistyki i Architektury w Departamencie Architektury i Rozwoju UMŁ
    • przygotowanie niezbędnych dokumentów do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
    • redakcja postanowień i decyzji
  • rozpatrywanie wniosków o aktualizację gleboznawczej klasyfikacji gruntów
    • przygotowanie i analiza dokumentacji
    • redakcja postanowień i decyzji
  • rozpatrywanie wniosków o wyłączenie gruntów z produkcji rolnej
    • przygotowanie i analiza dokumentacji
    • redakcja zaświadczeń i decyzji
  • rozpatrywanie wniosków o ustalenie numerów adresowych
    • przygotowanie i analiza dokumentacji
    • redakcja zawiadomień o ustaleniu numeru adresowego
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji gromadzonej przez Dział Geodezji w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
  • współdziałanie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Łódzkiego Ośrodka Geodezji w zakresie zadań realizowanych przez Dział Geodezji
  • wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonego, czynności i obowiązków określonych przez przełożonego oraz  innych zadań należących do kompetencji Działu Geodezji.
Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019, poz. 1781),
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku geodezja, administracja publiczna, geografia, zarządzanie nieruchomościami,
  • bardzo dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz rozporządzeń: w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w sprawie miejscowości, ulic i adresów oraz w sprawie ewidencji gruntów i budynków
  • znajomość procedur związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz przepisów prawa w zakresie geodezji, gospodarki nieruchomościami oraz administracji
  • umiejętność czytania dokumentacji geodezyjno-prawnej
  • umiejętność redagowania pism
  • znajomość obsługi komputera
  • kreatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej
Wymagania dodatkowe:
  • staż pracy w jednostkach administracji publicznej
  • mile widziana znajomość oprogramowania eDOK lub innego  oprogramowania do prowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów, Geo-Info, i.adres
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
Wymagane dokumenty:
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie *
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;*
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych *
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji *
  • cv i list motywacyjny
* Druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji
 
Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście do dnia 24 marca 2022 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Młodszy Geodeta, Geodeta, Starszy Geodeta, Podinspektor, Inspektor, lub Starszy Inspektor w Dziale Geodezji"
 
na adres: Łódzki Ośrodek Geodezji,  ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
 
Dodatkowe informacje tel. 0-42 272–68–57
 
 

 

Serwis internetowy www.log.lodz.pl wykorzystuje pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie.
Możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Strona przeszła pozytywnie walidację W3C