www.log.lodz.pl

Uzasadnienie

Text/HTML

Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Specjalista, Starszy Specjalista, Główny Specjalista
uzależnione od wykształcenia i stażu pracy
w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych

 

Wymiar czasu pracy: 1 etat-pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 24 marca 2022 r.
Termin składania ofert: 05 kwietnia 2022 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%

 

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca przy komputerze

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
  • współpraca z działami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych i zapytań ofertowych;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
  • przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
  • przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
  • szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
  • opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
  • weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • monitorowanie procesu udzielania zamówień publicznych;
  • monitorowanie ofert przetargowych;
  • współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
  • prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
  • ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
  • przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa;
  • raportowanie procesu realizacji projektów;
  • bieżące opisywanie faktur pod względem zamówień publicznych;
  • przygotowywanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przydzielonych postępowań oraz zapewnienie prawidłowej obsługi prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych;
  • opracowywanie projektów specyfikacji, ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie ich do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w ŁOG;
  • przygotowywanie projektów oświadczeń, wyjaśnień i stanowisk dotyczących postępowań i środków ochrony prawnej;
  • przygotowywanie dokumentacji na potrzeby postępowania kontrolnego dotyczącego realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych, przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań działu.

Wymagania:

Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 530),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • minimum 5 letnie doświadczenie na stanowiska Specjalisty w zamówieniach publicznych, po stronie Zamawiającego; w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym obowiązkowo ostatni rok pracy 2021 z nową ustawą PZP w zakresie:
    • przygotowywania i prowadzenia postępowań realizowanych przez Zamawiającego w trybach wynikających z obowiązujących przepisów, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
    • przygotowania i prowadzania czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
    • uczestniczenia w procedurach odwoławczych przed KIO i organach kontrolnych;
    • sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych;
    • przygotowywania dokumentów i analiz do tworzenia lub aktualizacji długookresowych planów zamówień publicznych;
    • przygotowanie dokumentacji do rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych,
    • nadzorowanie właściwego prowadzenia dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi,
    • kontroli dokumentacji przetargowych i zamówień publicznych z IZ, UZP, RIO.
  • dobra znajomość: ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy; ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu cywilnego w zakresie zamówień publicznych;
  • ukończone szkolenia z zakresu stosowania ustawy PZP;
  • doświadczenie w opracowywaniu planów zamówień publicznych;
  • doświadczenie w pracy na systemach IT wspomagających proces archiwizowania udzielonych zamówień publicznych;
  • biegła znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego (MS Office) oraz urządzeń biurowych;
  • znajomość terminologii i umiejętność redagowania dokumentów przetargowych;
  • umiejętność uczenia się i dobrego planowania pracy własnej;
  • sumienność, odpowiedzialność, terminowość wykonywanych zadań;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • zaangażowanie, inicjatywa i zorientowanie na efekty;
  • dokładność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność;
  • otwartość na pracę w dynamicznym środowisku;
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • nienaganna postawa etyczna.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych w projektach współfinansowanych ze środków europejskich;
  • znajomość obsługi systemu SL2014;
  • doświadczenia w przygotowywaniu dokumentów dla KIO w postępowaniach odwoławczych.

Wymagane dokumenty:

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie*,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*,
  • cv i list motywacyjny.

* Druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji

Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście do dnia 05 kwietnia 2022 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista, Starszy Specjalista, Główny Specjalista w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych” na adres: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź

Dodatkowe informacje tel. 0-42 272–68–57

Serwis internetowy www.log.lodz.pl wykorzystuje pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie.
Możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Strona przeszła pozytywnie walidację W3C