Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Specjalista, Starszy Specjalista, Główny Specjalista
uzależnione od wykształcenia i stażu pracy
w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych
Wymiar czasu pracy: 1 etat-pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 24 marca 2022 r.
Termin składania ofert: 05 kwietnia 2022 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%
Warunki pracy na stanowisku:
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:
- wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych;
- współpraca z działami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych i zapytań ofertowych;
- udział w pracach Komisji Przetargowej, koordynowanie prac komisji przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej;
- przygotowanie i prowadzanie czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
- przygotowanie projektów dokumentów formalnych, w tym zarządzeń i wniosków, dotyczących wszczęcia postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej;
- szacowanie wartości zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej;
- opracowywanie projektów dokumentów zamówienia wraz z załącznikami i wzorami umów;
- weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- monitorowanie procesu udzielania zamówień publicznych;
- monitorowanie ofert przetargowych;
- współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia;
- prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalno-prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania – przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ;
- ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych – weryfikacja złożonej oferty, ocena dokumentów przedmiotowych i podmiotowych oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców;
- przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, odrzucenia oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
- sporządzanie protokołów postępowania wraz z załącznikami oraz innych dokumentów formalnych wymaganych przepisami prawa;
- raportowanie procesu realizacji projektów;
- bieżące opisywanie faktur pod względem zamówień publicznych;
- przygotowywanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przydzielonych postępowań oraz zapewnienie prawidłowej obsługi prac komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych;
-
- opracowywanie projektów specyfikacji, ogłoszeń i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie ich do publikacji – zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w ŁOG;
- przygotowywanie projektów oświadczeń, wyjaśnień i stanowisk dotyczących postępowań i środków ochrony prawnej;
- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby postępowania kontrolnego dotyczącego realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych, przeprowadzanego przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli dotyczące realizowanych postępowań i zadań działu.
Wymagania:
Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 530),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- minimum 5 letnie doświadczenie na stanowiska Specjalisty w zamówieniach publicznych, po stronie Zamawiającego; w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym obowiązkowo ostatni rok pracy 2021 z nową ustawą PZP w zakresie:
- przygotowywania i prowadzenia postępowań realizowanych przez Zamawiającego w trybach wynikających z obowiązujących przepisów, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
- przygotowania i prowadzania czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych;
- uczestniczenia w procedurach odwoławczych przed KIO i organach kontrolnych;
- sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych;
- przygotowywania dokumentów i analiz do tworzenia lub aktualizacji długookresowych planów zamówień publicznych;
- przygotowanie dokumentacji do rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych,
- nadzorowanie właściwego prowadzenia dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi,
- kontroli dokumentacji przetargowych i zamówień publicznych z IZ, UZP, RIO.
- dobra znajomość: ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy; ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu cywilnego w zakresie zamówień publicznych;
- ukończone szkolenia z zakresu stosowania ustawy PZP;
- doświadczenie w opracowywaniu planów zamówień publicznych;
- doświadczenie w pracy na systemach IT wspomagających proces archiwizowania udzielonych zamówień publicznych;
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego (MS Office) oraz urządzeń biurowych;
- znajomość terminologii i umiejętność redagowania dokumentów przetargowych;
- umiejętność uczenia się i dobrego planowania pracy własnej;
- sumienność, odpowiedzialność, terminowość wykonywanych zadań;
- dobra organizacja pracy własnej;
- zaangażowanie, inicjatywa i zorientowanie na efekty;
- dokładność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność;
- otwartość na pracę w dynamicznym środowisku;
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- nienaganna postawa etyczna.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych w projektach współfinansowanych ze środków europejskich;
- znajomość obsługi systemu SL2014;
- doświadczenia w przygotowywaniu dokumentów dla KIO w postępowaniach odwoławczych.
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
- w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie*,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*,
- cv i list motywacyjny.
* Druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście do dnia 05 kwietnia 2022 r. w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista, Starszy Specjalista, Główny Specjalista w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych” na adres: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
Dodatkowe informacje tel. 0-42 272–68–57