www.log.lodz.pl

Uzasadnienie

Text/HTML

Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Młodszy Geodeta, Geodeta, Podinspektor lub Inspektor
uzależnione od wykształcenia i stażu pracy
w Dziale Geodezji

 

Wymiar czasu pracy: 1 etat - pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 29 stycznia 2018 r.
Termin składania ofert: 07 lutego 2018 r.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: <6%

 

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca przy komputerze

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • rozpatrywanie wniosków o podział nieruchomości:
    • kompletowanie wymaganych dokumentów w łączności z wnioskodawcą i geodetą uprawnionym
    • uzyskanie i analiza opinii urbanistycznych w Wydziale Urbanistyki i Architektury w Departamencie Architektury i Rozwoju UMŁ
    • przygotowanie niezbędnych dokumentów do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
    • redakcja postanowień i decyzji
  • rozpatrywanie wniosków o aktualizację gleboznawczej klasyfikacji gruntów:
    • przygotowanie i analiza dokumentacji
    • redakcja postanowień i decyzji
  • rozpatrywanie wniosków o wyłączenie gruntów z produkcji rolnej:
    • przygotowanie i analiza dokumentacji
    • redakcja zaświadczeń i decyzji
  • rozpatrywanie wniosków o ustalenie numerów adresowych:
    • przygotowanie i analiza dokumentacji
    • redakcja zawiadomień o ustaleniu numeru adresowego
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji gromadzonej przez Dział Geodezji w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
  • współdziałanie ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Łódzkiego Ośrodka Geodezji w zakresie zadań realizowanych przez Dział Geodezji
  • wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonego, czynności i obowiązków określonych przez przełożonego oraz innych zadań należących do kompetencji Działu Geodezji.

Wymagania:

Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.)
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016, poz. 922)

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku geodezja, administracja publiczna, geografia, zarządzanie nieruchomościami
  • bardzo dobra znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz rozporządzeń: w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w sprawie miejscowości, ulic i adresów oraz w sprawie ewidencji gruntów i budynków
  • znajomość procedur związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych oraz przepisów prawa w zakresie geodezji, gospodarki nieruchomościami oraz administracji
  • umiejętność czytania dokumentacji geodezyjno-prawnej
  • umiejętność redagowania pism
  • znajomość obsługi komputera
  • kreatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej

Wymagania dodatkowe:

  • staż pracy w jednostkach administracji publicznej
  • mile widziana znajomość oprogramowania POD lub innego oprogramowania do prowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów, Geo-Info, i.adres
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich

Wymagane dokumenty:

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie*
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej*
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych*
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji*
  • cv i list motywacyjny

* druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji

 

Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście w sekretariacie ŁOG, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze Młodszy Geodeta, Geodeta, Podinspektor lub Inspektor” na adres: Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź w terminie do dnia 07 lutego 2018 r.

 

Dodatkowe informacje tel. 0-42 272–68–57

Serwis internetowy www.log.lodz.pl wykorzystuje pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie.
Możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Strona przeszła pozytywnie walidację W3C