www.log.lodz.pl

UZASADNIENIE

OGŁOSZENIE

Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Podinspektora lub Inspektora
uzależnione od wykształcenia i stażu pracy
w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych
 
Wymiar czasu pracy: pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia:  29 grudnia 2015 roku
Termin składania ofert:  12 stycznia 2016 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%
 
 
 Warunki pracy na stanowisku:
  • Praca przy komputerze
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności :
  1. wykonywanie zadań związanych z  prowadzeniem archiwum zakładowego:
    • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego ŁOG,
    • przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego ŁOG na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych,
    • przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie pełnej jej ewidencji,
    • wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
    • przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego,
    • inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,
    • sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego,
  2. wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem archiwum Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK), w szczególności:
    • przyjmowanie wniosków dotyczących udostępnienia dokumentów z PZGiK,
    • wycena i rejestracja wniosków w systemie informatycznym.
    • wydawanie licencji określającej sposób wykorzystania dokumentów udostępnionych z PZGiK,
    • wydawanie dokumentu obliczenia opłaty,
    • rejestracja wypożyczeń i zwrotów dokumentów geodezyjnych i kartograficznych,
    • udostępnianie danych PZGiK z programu archiwizacyjnego,
    • realizacja zadań wynikających z przechowywania PZGiK we współpracy z innymi działami.
Wymagania:
Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe o specjalności: administracja ,
  • ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny minimum  I – go stopnia,
  • minimum 5-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej
  • minimum 2 letni staż pracy przy archiwizowaniu dokumentów lub na stanowisku archiwisty
  • znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
  • znajomość przepisów z zakresu geodezji i kartografii
  • znajomość przepisów dotyczących klasyfikowania, kwalifikowania i porządkowania materiałów wyłączonych z PZGiK
  • znajomość  oprogramowania do prowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów\
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i skanera
  • kreatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej
Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
 
Wymagane dokumenty:
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie *
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;*
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych *
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji *
  • cv i list motywacyjny
 
* Druki oświadczeń do pobrania na stroni BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji
 
Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście w sekretariacie ŁOG, w zamkniętych kopertach z dopiskiem
  „ Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora lub Inspektora w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych” na adres:
Łódzki Ośrodek Geodezji,  ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
 
Dodatkowe informacje tel. 0-42 637–50–97
Serwis internetowy www.log.lodz.pl wykorzystuje pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie.
Możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Strona przeszła pozytywnie walidację W3C