Dyrektor Łódzkiego Ośrodka Geodezji
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
Podinspektora lub Inspektora
uzależnione od wykształcenia i stażu pracy
w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych
Wymiar czasu pracy: pełen wymiar czasu pracy
Data publikacji ogłoszenia: 29 grudnia 2015 roku
Termin składania ofert: 12 stycznia 2016 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%
Warunki pracy na stanowisku:
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności :
- wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego ŁOG,
- przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego ŁOG na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych,
- przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie pełnej jej ewidencji,
- wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
- przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do miejscowo właściwego archiwum państwowego,
- inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,
- sporządzanie sprawozdania z rocznej działalności archiwum zakładowego,
- wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem archiwum Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK), w szczególności:
- przyjmowanie wniosków dotyczących udostępnienia dokumentów z PZGiK,
- wycena i rejestracja wniosków w systemie informatycznym.
- wydawanie licencji określającej sposób wykorzystania dokumentów udostępnionych z PZGiK,
- wydawanie dokumentu obliczenia opłaty,
- rejestracja wypożyczeń i zwrotów dokumentów geodezyjnych i kartograficznych,
- udostępnianie danych PZGiK z programu archiwizacyjnego,
- realizacja zadań wynikających z przechowywania PZGiK we współpracy z innymi działami.
Wymagania:
Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe o specjalności: administracja ,
- ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny minimum I – go stopnia,
- minimum 5-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej
- minimum 2 letni staż pracy przy archiwizowaniu dokumentów lub na stanowisku archiwisty
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
- znajomość przepisów z zakresu geodezji i kartografii
- znajomość przepisów dotyczących klasyfikowania, kwalifikowania i porządkowania materiałów wyłączonych z PZGiK
- znajomość oprogramowania do prowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów\
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i skanera
- kreatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadany poziom wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje
- w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie *
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;*
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych *
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji *
- cv i list motywacyjny
* Druki oświadczeń do pobrania na stroni BIP Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Wymienione dokumenty należy przesłać lub składać osobiście w sekretariacie ŁOG, w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„ Nabór na stanowisko urzędnicze Podinspektora lub Inspektora w Dziale Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych” na adres:
Łódzki Ośrodek Geodezji, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
Dodatkowe informacje tel. 0-42 637–50–97