Lp.
|
Sprawa
|
Karta informacyjna
|
1.
|
Klasyfikacja gruntów.
|
więcej
|
2.
|
Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
|
więcej
|
3.
|
Nadanie nazwy ulicy.
|
więcej
|
4.
|
Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych.
|
więcej
|
5.
|
Podział nieruchomości.
|
więcej
|
6.
|
Potwierdzenie nadania, zmiany numeru porządkowego albo nazwy ulicy.
|
więcej
|
7.
|
Rekultywacja gruntów.
|
więcej
|
8.
|
Rozgraniczanie nieruchomości.
|
więcej
|
9.
|
Udostępnianie kopii mapy zasadniczej.
|
więcej
|
10.
|
Udostępnianie kopii mapy ewidencyjnej.
|
więcej
|
11.
|
Udostępnianie wypisu z rejestru gruntów, rejestru budynków i rejestru lokali.
|
więcej
|
12.
|
Udostępnianie wyrysu i wypisu z operatu ewidencyjnego.
|
więcej
|
13.
|
Udostępnianie zbiorów danych baz danych lub innych materiałów.
|
więcej
|
14.
|
Ustalenie numeru porządkowego.
|
więcej
|
15.
|
Weryfikacja prac geodezyjnych, przyjęcie do zasobu wyników prac geodezyjnych i nadanie cech dokumentu materiałom przeznaczonym dla zleceniodawcy.
|
więcej
|
16.
|
Wydanie kserokopii zawiadomienia ustalającego lub zmieniającego numer porządkowy.
|
więcej
|
17.
|
Wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej.
|
więcej
|