www.log.lodz.pl

Text/HTML

Do zadań Działu Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych należy w szczególności:

1)   Zespołu gospodarczego:

a)   prowadzenie remontów bieżących, napraw w lokalach i sprzętu oraz utrzymanie czystości w pomieszczeniach i na parkingu,
b)   gospodarka lokalami i terenem parkingu (najem, dzierżawa, umowy dotyczące bieżącej eksploatacji),
c)    realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
d)   gospodarowanie sprzętem technicznym i wyposażeniem Łódzkiego Ośrodka Geodezji z wyłączeniem sprzętu komputerowego i powielającego,
e)   prowadzenie ewidencji składników majątku znajdujących się w posiadaniu Łódzkiego Ośrodka Geodezji z wyłączeniem sprzętu komputerowego i powielającego,
f)    zapewnienie informacji wizualnej,
g)   opracowywanie i realizacja projektu planu finansowego Łódzkiego Ośrodka Geodezji w zakresie zadań realizowanych przez dział,
h)   prowadzenie spraw socjalnych,
i)     zamawianie pieczątek i prowadzenie rejestru pieczątek,
j)     prowadzenie spraw z zakresu telefonii stacjonarnej i komórkowej wraz z rozliczaniem rozmów telefonicznych,
k)   uczestnictwo w przygotowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych oraz umów w zakresie planowanych do realizacji projektów inwestycyjnych;

2)   Zespołu ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia:

a)   prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Łódzkiego Ośrodka Geodezji,
b)   zaopatrzenie pracowników Łódzkiego Ośrodka Geodezji w materiały biurowe, sprzęt i inne urządzenia biurowe, czasopisma i dzienniki oraz wydawnictwa książkowe, materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów,
c)    zawieranie umów zleceń i umów o dzieło oraz ich ewidencja;

3)   Zespołu ds. archiwum:

a)   prowadzenie archiwum zakładowego,
b)   prowadzenie archiwum PZGiK, a w szczególności:
-   udostępnianie materiałów przyjętych do PZGiK,
-   przechowywanie map koordynacyjnych oraz dokumentacji projektowych,
-   renowacja materiałów geodezyjnych i kartograficznych oraz wnioskowanie odnowienia materiałów zużytych,
-   przygotowywanie i prowadzenie przeglądów inwentarzowych PZGiK,
-   rejestracja wypożyczeń i zwrotów dokumentów geodezyjnych i kartograficznych,
-   udostępnianie danych PZGiK z programu archiwizacyjnego,
-   realizacja zadań wynikających z przechowywania PZGiK we współpracy z innymi działami.
Serwis internetowy www.log.lodz.pl wykorzystuje pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie.
Możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Strona przeszła pozytywnie walidację W3C