Do zadań Działu Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1) Zespołu gospodarczego:
a) prowadzenie remontów bieżących, napraw w lokalach i sprzętu oraz utrzymanie czystości w pomieszczeniach i na parkingu,
b) gospodarka lokalami i terenem parkingu (najem, dzierżawa, umowy dotyczące bieżącej eksploatacji),
c) realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
d) gospodarowanie sprzętem technicznym i wyposażeniem Łódzkiego Ośrodka Geodezji z wyłączeniem sprzętu komputerowego i powielającego,
e) prowadzenie ewidencji składników majątku znajdujących się w posiadaniu Łódzkiego Ośrodka Geodezji z wyłączeniem sprzętu komputerowego i powielającego,
f) zapewnienie informacji wizualnej,
g) opracowywanie i realizacja projektu planu finansowego Łódzkiego Ośrodka Geodezji w zakresie zadań realizowanych przez dział,
h) prowadzenie spraw socjalnych,
i) zamawianie pieczątek i prowadzenie rejestru pieczątek,
j) prowadzenie spraw z zakresu telefonii stacjonarnej i komórkowej wraz z rozliczaniem rozmów telefonicznych,
k) uczestnictwo w przygotowywaniu wymagań do specyfikacji zamówień publicznych oraz umów w zakresie planowanych do realizacji projektów inwestycyjnych;
2) Zespołu ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia:
a) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Łódzkiego Ośrodka Geodezji,
b) zaopatrzenie pracowników Łódzkiego Ośrodka Geodezji w materiały biurowe, sprzęt i inne urządzenia biurowe, czasopisma i dzienniki oraz wydawnictwa książkowe, materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów,
c) zawieranie umów zleceń i umów o dzieło oraz ich ewidencja;
3) Zespołu ds. archiwum:
a) prowadzenie archiwum zakładowego,
b) prowadzenie archiwum PZGiK, a w szczególności:
- udostępnianie materiałów przyjętych do PZGiK,
- przechowywanie map koordynacyjnych oraz dokumentacji projektowych,
- renowacja materiałów geodezyjnych i kartograficznych oraz wnioskowanie odnowienia materiałów zużytych,
- przygotowywanie i prowadzenie przeglądów inwentarzowych PZGiK,
- rejestracja wypożyczeń i zwrotów dokumentów geodezyjnych i kartograficznych,
- udostępnianie danych PZGiK z programu archiwizacyjnego,
- realizacja zadań wynikających z przechowywania PZGiK we współpracy z innymi działami.