Wszystko o
Łódzkim Ośrodku Geodezji
Numerem centrali telefonicznej ŁOG jest numer +48 42 272-68-86, po wybraniu którego ciąg podpowiedzi powinien poprowadzić do urzędników obsługujących sprawy różnych kategorii. Można jednak pominąć ten etap bezpośrednio wybierając numer wewnętrzny pod którym pracują odpowiedni urzędnicy.
W przypadku, gdy wybierany numer jest zajęty, a dana kategoria spraw jest obsługiwana przez kilku urzędników (na poniższej liście podanych jest kilka numerów) nastąpi przekierowanie rozmowy do pierwszego, wolnego numeru.
Ewidencja Gruntów i Budynków, archiwum geodezyjne, mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna |
Ewidencja Gruntów i Budynków, wypisy, wyrysy oraz dokumenty do zmian |
272-68-25, 272-68-94 |
Archiwum geodezyjne |
272-68-70; 272-68-79 |
Kopie mapy zasadniczej i ewidencyjnej |
272-68-33; 272-68-44; 272-68-20 |
Podziały, klasyfikacja gruntów i numery adresowe |
272-68-95; 272-68-92, 272-68-90 |
Mapy cyfrowe prezentowane na stronach internetowych |
272-68-60, 272-68-18 |
Obsługa prac geodezyjnych oraz narad koordynacyjnych |
Aktualizacja baz danych i weryfikacja prac geodezyjnych |
272-68-34, 272-68-27 |
Obsługa prac geodezyjnych, zgłoszenia i odbiór prac |
272-68-11; 272-68-64 |
Obsługa narad koordynacyjnych |
272-68-66 |
Usługi danych przestrzennych |
272-68-60, 272-68-18 |
Administratorzy systemowi oprogramowania |
Portal geodety |
272-68-74, 272-68-23 |
Portal: komornika, rzeczoznawcy, projektanta, iEGiB, narad koordynacyjnych |
272-68-23 |
Przeglądarka iNET |
272-68-43, 272-68-23 |
Organizacja i funkcjonowanie Ośrodka |
Kancelaria ŁOG |
272-68-54; 272-68-13 |
Zamówienia publiczne |
272-68-06 |
Sprawy budynkowe |
272-68-45, 272-68-39, 272-68-05 |
Księgowość i finanse |
272-68-61, 272-68-42, 272-68-46 |
Kadry |
272-68-47, 272-68-99 |
Sekretariat Dyrektora ŁOG |
272-68-01, 272-68-57 |
<< Powrót do spisu treści >>
Łódzki Ośrodek Geodezji z siedzibą przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi, jest gminną jednostką budżetową posiadającą ponad 25 - letnią tradycję.
Jednostka została utworzona z dniem 1 stycznia 1994 r. jako Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, na mocy uchwały nr LXVII/595/93 Rady Miejskiej w Łodzi
1 listopada 2011 r., uchwałą nr XIX/350/2011 Rady Miejskiej w Łodzi, nastąpiła zmiana nazwy Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi na Łódzki Ośrodek Geodezji. Jednocześnie jednostce nadano statut.
Zarządzeniem nr 1378/VI/11 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 21 października 2011 r. zatwierdzony został regulamin Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
Przedmiotem działalności Łódzkiego Ośrodka Geodezji jest:
- prowadzenie dla obszaru powiatu:
◊ ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych EGiB,
◊ geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych GESUT,
◊ gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych RCIWN, BDSOG, BDOT500
- tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych;
-
koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
-
zakładanie osnów szczegółowych;
-
ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
-
prowadzenie rozgraniczeń nieruchomości;
-
prowadzenie podziałów nieruchomości;
-
prowadzenie bazy ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
-
ochrona gruntów rolnych;
-
ustalanie kierunków rekultywacji;
-
prowadzenie miejskiego SIT;
-
prowadzenie baz danych nieruchomościowych oraz strategicznych dla Miasta;
-
wykonywanie usług na zlecenie innych podmiotów na podstawie umów cywilno–prawnych (w szczególności informatycznych i reprodukcyjnych).
<< Powrót do spisu treści >>
Godziny pracy w dni powszednie:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 800 - 1600
wtorek: 900 - 1700
Kasa w ŁOG czynna w godzinach:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 8
00 - 15
30
wtorek: 9
00 - 16
30
w ostatnim dniu miesiąca:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 800 - 1430
wtorek: 900 - 1530
<< Powrót do spisu treści >>
Dział Aktualizacji i Kontroli Technicznej
Kierownik: Urszula Świtała
- Zespół kontroli technicznej
- Zespół aktualizacji baz danych
- Zespół opracowań map
|
Dział Koordynacji i Obsługi Technicznej ZUDP
Kierownik: Agnieszka Minias
- Zespół rejestracji wniosków i wydawania dokumentacji projektowych
- Zespół obsługi technicznej dokumentacji projektowych
|
Dział Zasobu i Obsługi Prac Geodezyjnych
p.o. Kierownika: Artur Żmudziński
- Zespół przyjmowania zgłoszeń i rejestracji prac geodezyjnych
- Zespół udostępniania danych
- Zespół sprzedaży danych z PZGiK (mapy do celów lokalizacyjnych)
|
Dział Geodezji
Kierownik: Marcin Mikołajczyk
- Zespół ds. podziałów nieruchomości
- Zespół ds. nazewnictwa i punktów adresowych
- Zespół ds. gleboznawczej klasyfikacji gruntów
- Zespół ds. ochrony gruntów rolnych
|
Dział Ewidencji Gruntów i Budynków
Kierownik: Agnieszka Osicińska-Dudka
- Zespół udostępniania danych ewidencyjnych
- Zespół ds. wyrysów
- Zespół aktualizacji bazy danych ewidencyjnych
|
Dział Organizacji, Kadr i Strategii
Kierownik: Maria Jolanta Węgierska
- Zespół ds. kadr
- Zespół ds. projektów
|
Dział Monitoringu Rynku Nieruchomości
Kierownik: Arkadiusz Szymaniak
|
Dział Obsługi Informatycznej i Wdrożeń
Kierownik: Adam Surma
- Zespół administratorów aplikacji
- Zespół administrowania modułami ewidencja nieruchomości i zarządzanie mieniem
- Zespół administratorów infrastruktury IT
|
Dział Obsługi Administracyjnej i Zamówień Publicznych
p.o. Kierownika: Dariusz Śmietana
- Zespół ds. obsługi administracyjnej
- Zespół ds. zamówień publicznych
|
Dział Finansowo-Księgowy
Kierownik: Barbara Prusik
|
Dział Miejskiego Systemu Informacji o Terenie
Kierownik: Jacek Przepiórkiewicz
|
Inspektor Danych Osobowych
Arkadiusz Szymaniak
|
<< Powrót do spisu treści >>
Dla dokumentu obliczenia opłaty:
Bank Pekao SA: 58 1240 1037 1111 0011 0911 3062
WAŻNE: Prosimy o skopiowanie tytułu przelewu z posiadanego Dokumentu Obliczenia Opłaty.
|
Dla opłaty skarbowej *) (wyłącznie):
Bank Pekao SA: 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
WAŻNE: Tytuł wpłaty powinien precyzyjnie wskazywać sprawę, której dotyczy.
*) – Dotyczy w głównej mierze opłaty za składane pełnomocnictwo, za wyjątkiem zwolnień, o których mowa w załączniku część IV do ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1000 ze zm.). Opłaty tej nie wnosi się m.in. w przypadku pełnomocnictwa poświadczonego notarialnie, pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
|
<< Powrót do spisu treści >>
Sala Obsługi Klienta
parter budynku, wejście B
wydawanie: wypisów z ewidencji gruntów i budynków, map do celów lokalizacji, kopii map ewidencji gruntów i budynków; przyjmowanie wniosków na wyrysy z mapy ewidencyjnej; zgłaszanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków; obsługa projektantów i rzeczoznawców majątkowych
Biuro Podawcze
parter budynku, wejście A
przyjmowanie pism i wniosków
Ostatnia aktualizacja: 31 stycznia 2024 r.