Plan postępowań

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 - ver. 6 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 - ver. 5 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 - ver. 4 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 - ver. 3 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 - ver. 4 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 - ver. 3 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 - ver. 2 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 10 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 9 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 8 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 7 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 6 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 5 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 4 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 3 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - ver. 2 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - ver. 4 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - ver. 3 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - aktualizacja [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2020 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2019 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2018 - aktualizacja [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2018 [pobierz]

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2017/2018/2019 Łódzkiego Ośrodka Geodezji [pobierz].

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Informacja w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych przez Łódzki Ośrodek Geodezji w procesie udzielania zamówień publicznych [pobierz]

Lista zamówień publicznych

 
Filtr
Tryb  
Status     


 
  • Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów.
    Nr sprawy: OAZP.2610/22/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-04-23 16:33:53
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-26 14:24:16

  • Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi Asysty Technicznej Standard w odniesieniu do oprogramowania CommVault o numerze CCID FC832, na które została udzielona Zamawiającemu na podstawie innych umów licencja.
    Nr sprawy: OAZP.2610/20/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-04-10 15:14:33
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-19 12:29:31

  • Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądu (serwisu) i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23.
    Nr sprawy: OAZP.2610/19/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-04-03 12:20:34
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-16 15:51:32

  • Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych (serwisu) i konserwacji central wentylacyjnych produkcji firmy SWEGON w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23.
    Nr sprawy: OAZP.2610/18/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-03-27 08:56:15
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-15 10:10:45

  • Uwaga! Zmiana terminu składania ofert na 23.03.2024 r. godz. 12.00

    Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług szkoleniowych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy wg zakresu i podziału grup pracowniczych określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. nr 180, poz. 1860 z późn. zm.) zakończonych wystawieniem odpowiednich zaświadczeń o odbyciu szkoleń przez pracowników Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
    Nr sprawy: OAZP.2610/15/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-03-12 15:33:30
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-05 14:38:28

  • Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów (serwisu) i konserwacji wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń związanych z ochroną ppoż. w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23 w podziale na zadania częściowe nr 1-4.
    Nr sprawy: OAZP.2610/14/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-03-05 16:00:57
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-02 15:48:13

  • Uwaga! Zmiana terminu składania ofert na 18.03.2024 r. godz. 12.00
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych (serwisu) i konserwacji instalacji i urządzeń klimatyzacji precyzyjnej oraz central wentylacyjnych w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23 w podziale na dwa zadania: Zadanie częściowe nr 1: Urządzenia klimatyzacji precyzyjnej produkcji firmy EMERSON, Zadanie częściowe nr 2: Centrale wentylacyjne produkcji firmy SWEGON.
    Nr sprawy: OAZP.2610/13/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-02-29 14:50:02
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-15 15:02:24

  • Zaproszenie do złożenia oferty cenowej poniżej 130.000 złotych na:
    Wykonywanie comiesięcznych, bieżących przeglądów, konserwacji oraz obsługi ruchowej systemów, instalacji i urządzeń elektrycznych związanych z poprawnym i bezpiecznym funkcjonowaniem budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi, obejmujących następujący zakres: 1. Instalację elektryczną (gniazda, oświetlenie, tablice TO,TOE, TK, TN, TWG itp.), 2. Instalację systemu alarmowego, 3. Instalację systemu ewidencji czasu pracy, 4. Doraźne prace elektryczne wynikające z eksploatacji budynku, których nie można przewidzieć na etapie zawierania umowy, w ilości do 80 godzin.
    Nr sprawy: OAZP.2610/12/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-02-22 10:50:41
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-03-01 14:50:20

  • Uwaga! Zmiana terminu składania ofert na 14.02.2024 r. godz. 12.00

    Dostawa Oprogramowania wraz z licencją, konfiguracja, wdrożenie, dostosowanie do potrzeb Zamawiającego, uruchomienie, instruktaż pracowników oraz serwis gwarancyjny oraz usługa Obsługi wdrożenia Oprogramowania obejmującego procesy kadrowo-płacowe.
    Nr sprawy: OAZP.2610/9/2024


    Rodzajdostawa
    Data publikacji: 2024-01-26 15:25:06
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-02-29 10:09:34

  • Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi Asysty Technicznej i Konserwacji dla oprogramowania ESRI w odniesieniu do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania.
    Nr sprawy: OAZP.2610/8/2024


    Rodzajusługi
    Data publikacji: 2024-01-23 15:03:17
    Data ostatniej modyfikacji: 2024-01-30 16:33:49


Strony:1 2 
    

Kontakt

ul.Traugutta 21/23
90-113 Łódź

NIP:725 10 01 667
REGON: 470830536

telefony: kliknij tutaj

ePUAP: /LOG/skrytka
e-mail: sekretariat@log.lodz.pl

Obsługa klienta

Obsługa klienta

Mapy internetowe

Internetowe mapy Łodzi

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne
Serwis internetowy www.log.lodz.pl wykorzystuje pliki cookie, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookie.
Możesz wyłączyć pliki cookie w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

Strona przeszła pozytywnie walidację W3C